är man bäst så är man

haha tänkte faktiskt skrova  cool på rubriken men jag ändrade mig . just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig och titta på en film ! ska jag ? nej nu ska jag faktiskt blogga som jag inte gjort bra eller på länghe men idag så tog jag sprutan , svininfluensan såklart. och jag fick numer 900 ja och när jag kom va det 290 ... det gick i snigelfart så att jag hannah josefin och källan gick in i centrum och vänta eller gick runt ett tag sen träffade källan amanda och jag jossan & hannah gick till donken . där dom låste in mig i lekrummet för att daniel falk kom , ohh va busigt men dom är konstiga eller vad ? . sen gick vi tillbaka och pratade med eliiot (?) i nian . HAHAHAHHAHAHAHA hannah & jag frågade folk så här " vilket nummmer är det ? " dom ba typ " 600" då skrek vi jätte högt ba "FAAAAAN VI HADE 400 ! " HAHA har vi roligast humor så har vi . sen tog vi sprutan och till allla som inte har tagig den gjorde inte ont ! så nu så :) nöjda ?

johanna kmr du ihåg ? :) loveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0