hard rock cafe imorgon ?

idag har min mamma namsdag hihi så vi har typ firat det lite men imorgon ska min familj dra till hard rock cafe och käääka . innan det ska jag vara med myran källan (johanna?) och elin . sen efter om dom kunde sova över skulle jag komma till dom ? ja vi får prata om det här imorgon tjejer . eller myran var det bara vi två som skulle sova ? soooova gud va skönt det låter ska nog fan mig ta och sova nu ? eller ska jag ? jag tror det imorse dampa jag lite haha . för att jag går typ upp försent halv sju går jag upp . DAGENS FRÅGA BLIR : när går du upp på morgonen ? nu ska jag soooooova eller inte riktigt än men kanske om en halv timma , seeeeja !

HAHA HANNAH !


Kommentarer
Postat av: hannah

typ kvart över 6, halv 7 :D <333

2009-11-20 @ 07:33:03
URL: http://ingen bloggggg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0